Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId)

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Ankara

Valilikler

T.C POLATLI KAYMAKAMLIĞI
T.C POLATLI KAYMAKAMLIĞI
T.C POLATLI KAYMAKAMLIĞI
  • KAYMAKAMLIK
    Hakkımızda Kaymakam Görev Yapmış Kaymakamlar Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Yazı İşleri Müdürlüğü Personeli Tarihçe İlçe Telefon Rehberi Muhtar İletişim Bilgileri İç Kontrol
  • POLATLI
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
25
Mart2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Hakkımızda
    • Kaymakam
    • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Bilgi İşlem Şefliği
      • Sivil Toplum İle İlişkiler Şefliği
      • İlçe Hukuk İşleri Şefliği
      • İdare ve Denetim Şefliği
      • İlçe Sosyal Etüt ve Proje Şefliği
      • Evrak Şefliği
      • İşlemler Şefliği
    • İlçe Protokol Listesi
    • Yazı İşleri Müdürlüğü Personeli
    • Tarihçe
      • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • İlçe Telefon Rehberi
    • Muhtar İletişim Bilgileri
    • İç Kontrol
  • POLATLI
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Kadastro Birimi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Orman İşletme Şefliği
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Devlet Hastanesi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • Polatlı Telekom Müdürlüğü
      • TMO Polatlı Şube Müdürlüğü
      • Polatlı ASKİ Bölge Müdürlüğü
      • Ptt Müdürlüğü
      • Karayolları 45. Şube Şefliği
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
HİZMETLERİMİZ
  • Hizmet Birimleri
    • İlçe Jandarma Komutanlığı
    • İlçe Emniyet Müdürlüğü
    • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
    • İlçe Müftülüğü
    • İlçe Kadastro Birimi
    • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • İlçe Mal Müdürlüğü
    • İlçe Sağlık Müdürlüğü
    • İlçe Tapu Müdürlüğü
    • İlçe Orman İşletme Şefliği
    • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
    • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
    • İlçe Halk Kütüphanesi
    • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
    • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
    • Devlet Hastanesi
    • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • Polatlı Telekom Müdürlüğü
    • TMO Polatlı Şube Müdürlüğü
    • Polatlı ASKİ Bölge Müdürlüğü
    • Ptt Müdürlüğü
    • Karayolları 45. Şube Şefliği
  • Kamu Hizmet Standartları

Polatlı Telekom Müdürlüğü

 
 
 
  • Şirketimizin varlık sebebini ve müşterilerimiz için hangi değerlerin üretildiğini tanımlayan
  • MİSYON’umuz;

    Müşteri odaklı entegre iletişim çözümleri sağlayarak her zaman ve her yerde müşterilerimize hızlı, kaliteli, ekonomik hizmetler sunmaktır.
  • Şirketimizin kurmak istediği geleceği ve Şirketimizin ulaşmayı amaçladığı noktayı ifade eden
  • VİZYON’umuz ;

    İletişimde müşterilerimizi geleceğe taşıyan en doğru adres olmaktır.
  • Şirketimizi eşsiz kılan inançlar dizisini ve Şirketimizin karakterini tanımlayan kültürel özellikleri temsil eden
  • DEĞERLERİMİZ ise şöyledir;

    Biz, Müşteri Odaklı, Güvenilir, Yenilikçi, Sorumlu ve Özveriliyiz.
    Gücümüz, Dayanışma ve Takım Ruhumuzdur.
 
 
Türk Telekom Hakkında;
 
Türk Telekom 1840 senesinden bu yana, çağın getirdiği haberleşme imkanlarını müşterilerine sunmanın heyecanını sürdürüyor.
 
Türkiye’nin öncü iletişim ve yakınsama teknolojileri şirketi Türk Telekom ‘en yeni iletişim teknolojilerini Türkiye ile buluşturma’ misyonunu başarıyla sürdürmektedir.
Türk Telekom, grup şirketleri ile birlikte bugün Türkiye’nin öncü entegre telekomünikasyon ve teknoloji hizmetleri sağlayıcısıdır. Müşterilerine sabit sesten, mobil ses, data, internet ve yenilikçi yakınsama teknolojilerine kadar geniş bir hizmet yelpazesi sunmaktadır.
Türkiye’nin öncü iletişim ve yakınsama teknolojisi şirketi Türk Telekom, sabit hat ve GSM’den geniş bant internete kadar bütünleşmiş telekomünikasyon hizmetleri sunmaktadır. Türk Telekom Grubu şirketlerinin 31 Haziran 2015 itibariyle 12.9 milyon sabit erişim hattı, 7,7 milyon genişbant (toptan) ve 16,7 milyon mobil abonesi bulunmaktadır. Grup şirketleri, tüm ülkeyi kapsayan modern şebeke altyapısıyla Türkiye genelindeki bireysel ve kurumsal müşterilerine geniş bir hizmet yelpazesi sunmaktadır. Türk Telekom Genişbant operatörü TTNET, Türkiye’deki üç mobil operatörden biri olan Avea, yakınsama teknolojileri şirketi Argela, BT çözüm sağlayıcısı Innova, online eğitim yazılımları şirketi Sebit, çağrı merkezi şirketi AssisTT, toptan data ve kapasite servis sağlayıcısı Türk Telekom International AT AG ve iştiraklerinin %100'üne sahiptir. Türk Telekom hisselerinin % 55’i Ojer Telekomünikasyon AŞ ve % 30’u Türkiye Cumhuriyeti Başbakanlık Hazine Müsteşarlığı’na aittir. Geriye kalan % 15’lik hissesi de halka arz edilmiştir. Türk Telekom hisseleri, Mayıs 2008 itibarıyla Borsa İstanbul’da (BİST) işlem görmektedir.
İngiltere’nin önde gelen marka değerleme şirketlerinden BrandFinance’in araştırmasına göre Türk Telekom, 2009’dan 2014’e kadar üst üste altı yıl “Türkiye’nin en değerli markası” olmuştur.
2005’ten bu yana gerçekleştirdiği konsolide yatırım miktarı 17,3 milyar TL’yi aşan Türk Telekom gerçekleştirdiği yatırımlarla ekonomiye, müşterilerine ve içinde var olduğu topluma değer yaratmak için çalışmalarını sürdürmektedir.
Dev çalışan kadrosu
Türk Telekom grubu şirketleriyle birlikte markasının gücünü pekiştiren insan kaynağına yatırımlarını da kesintisiz şekilde sürdürüyor. 34 bini aşkın çalışanı bulunan Türk Telekom Grubu Türkiye’nin 81 ilinde istihdam yaratarak ülke ekonomisine ve bölgesel farklılıkların giderilmesine destek oluyor.
Türkiye’ye Değer projeler büyüyor
Türk Telekom; teknoloji, altyapı ve insan kaynağına yaptığı yatırımların yanı sıra, ülke çapında hayata geçirdiği ‘Türkiye’ye Değer’ sosyal sorumluluk projeleriyle de toplum yaşamına değer katmaktadır.
Telefon Kütüphanesi, Türk Telekom Okulları, Türk Telekom Internet Evleri, Türk Telekom Amatör Spor Kulüpleri ve E-fatura Ormanları gibi ulusal çapta yürütülen dev sosyal sorumluluk projelerinin yanı sıra Türk Telekom İl Müdürlükleri’nin düzenlediği 100’den fazla yerel sosyal sorumluluk faaliyeti de ‘Türkiye’ye Değer’ projesi kapsamında hayat buluyor.
Türk Telekom’dan sürdürülebilirlik başarıları
Türk Telekom Grubu gelecek nesillere yaşanabilir bir dünya bırakabilmek adına faaliyetlerini çevresel, ekonomik ve sosyal sürdürülebilirlik prensibi ile yürütmektedir.
Türk Telekom Grubu’ndan doğa dostu uygulamalar
Enerjinin verimli kullanımına ve tasarrufuna yönelik e-sürdürülebilirlikle ilgili konuları organize eden GeSI’ye (Global e-SustainabilityInitiative) üye olan ilk Türk şirketi unvanına sahip Türk Telekom, ortaya koyduğu çevre odaklı çalışmalarla, son dönemde önemli kazanımlara imza attı.
Türk Telekom Grubu’nun enerjinin ve çevrenin korunmasına dair öne çıkan çalışmalarından bazıları şöyle sıralanıyor:
  • Türk Telekom, 2011 yılından bu yana 1.560 merkezde güneş ve rüzgâr enerjisi sistemlerinin kurulumunu gerçekleştirdi. Bu sayede 3,7 milyon kilovat saat enerji üretimi sağlandı ve 2,4 milyon kilogram karbonun doğaya salınımı önlenmiş oldu.
  • Türk Telekom, enerji verimliliğini ve güvenilirliğini artırmak amacıyla, verimliliği düşük olan DC enerji ekipmanlarını yüksek verimli cihazlarla değiştirdi. Bu dönüşümle soğutma etkisi dahil yıllık 63,3 milyon kilovat saatlik enerji tasarrufu sağlandı ve 41 milyon kilograma eş karbon ayak izi ortadan kaldırıldı.
  • Türk Telekom, santral dönüşüm/FiberkenTT projeleri kapsamında enerji verimliliği düşük olan santraller; verimliliği yüksek olan yeni nesil santrallerle ve dış ortam ekipmanlarıyla değiştirildi. Bu dönüşüm sonucu 391 milyon kilovat saat enerji tasarrufu sağlandı ve 242 milyon kilogram karbon salınımı engellendi.
  • Türk Telekom Grubu şirketi Avea’nın 2008 yılında e-fatura sistemine geçmesiyle 2015 yılına kadar, 26,7 milyon kilovat saat enerji ve 207 bin metreküp sudan tasarruf sağlandı. Bu sayede 111 bin ağacın kesilmesinin önüne geçildi.
  • Türk Telekom çalışanlarının, bayilerinin ve iş ortaklarının eğitiminden sorumlu olan Türk Telekom Akademi’nin e-öğrenme eğitimleriyle, 168 bin 858 çalışana verilen çevrimiçi eğitimler ve bilgi kütüphanesi sayesinde yılda ortalama 1.286 ağaç kurtarıldı.
  • Türk Telekom şirket genelinde 250 ayrı konumda kullanılan video konferans sistemiyle,14 bin 573 uçuş ve uçuş sonrası araç kullanımından tasarruf edildi.
  • Türk Telekom tarafından son üç yılda, 50 binada yapılan otomasyon çalışmaları sayesinde, elektrik tüketiminde yılda yaklaşık 1,9 milyon kilovat saat, doğalgaz tüketiminde yılda yaklaşık 410 bin metreküp tasarruf sağlandı.
  • Türk Telekom, Genel Müdürlük binaları ve 12 Bölge Müdürlüğü’ne bağlı ofislerde kullanılan kâğıtların geri dönüşüm mekanizmaları sayesinde, ayda ortalama 40 ton kağıt geri dönüşüme kazandırılarak yaklaşık 640 ağacın kesilmesinin önüne geçiliyor. Ayrıca düzenlenen “Kapak Toplama Kampanyası” kapsamında her türlü kapak ve pet şişe toplanarak geri dönüşümü sağlanıyor.
Türkiye’de Karbon Saydamlık Projesi’ne raporlama yapan ilk ve tek telekomünikasyon şirketi olan Türk Telekom, 2013’te yaptığı raporlama ile CDP 2013 İklim Değişikliği Karbon Saydamlık Lideri Ödülünü almıştır.
Türk Telekom, Karbon Saydamlık Projesi 2013 Raporu sonuçlarına göre, sürdürdüğü projelerle 85 milyon TL’yi aşkın tasarruf sağlamayı başarmıştır.
Türk Telekom Borsa İstanbul tarafından 5 Kasım 2014 tarihinde oluşturulan Borsa İstanbul Sürdürülebilirlik Endeksi’ne dahil olan 15 BIST 30 şirketinden birisi oldu. BIST 30 şirketleri EthicalInvestmentResearch Services Limited (EIRIS) tarafından çevresel, sosyal ve yönetim (ESG) uygulamalarına göre değerlendirildi. Türk Telekom’un söz konusu politikalara uzun süredir verdiği önem ve bu konudaki emsal teşkil eden uygulamaları şirketin Borsa İstanbul Sürdürülebilirlik Endeksi’nde yer alan ilk şirketlerden olmasını sağladı.
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Uyuma Projesi
  • Kadın Destek Uygulaması (KADES)
Fatih Mahallesi Atatürk Cad. No : 150 Polatlı / ANKARA
0(312) 621 35 10-11
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız